depilacja laserowa plusy i minusy depilacji laserowej

Depilacja laserowa w ROYAL BEAUTY CLINIC | plusy i minusy

14:21Hypnotizing Fashion


Lato zbliża się szybkimi krokami. Dla większości z nas jest to czas przygotowań do wakacji i urlopu. Dlatego postanowiłam, że raz w tygodniu będę zamieszczać również posty na temat pielęgnacji urody. 
Zacznę od tego, co jest najpopularniejszym tematem w tej chwili, czyli depilacja. Mamy do wyboru kilka metod uzyskania gładkiej skóry. 
Krótkotrwałe, które starczają na 1-2 dni , jak golenie czy usuwanie włosków kremami. Plusem jest ewidentnie szybkość, minusem wzmacnianie się włosków i czas.
Depilacja tradycyjna w postaci wosku bądź za pomocą depilatora. Starcza na 2-3 tygodnie. Jednak dla niektórych jest to bardzo bolesna metoda, a dla wszystkich na pewno nieprzyjemna. I dość kosztowna, jeśli wykonujemy ją regularnie. Przez kilka lat wydamy w salonie na nią około 5-10 tys.
Depilacja laserowa jest jak dla mnie metodą idealną i zastanawiam się, czemu niektóre dziewczyny mają jeszcze włoski! Serio! Chyba tylko z przyzwyczajenia. Koszt jednego zabiegu jest niewiele większy, niż w przypadku depilacji woskiem, jednak wystarczy 5-6 zabiegów, aby mieć idealnie gładką skórę na zawsze :)

Teraz opiszę, Wam swoje doświadczenia depilacji laserowej. 
Moje spostrzeżenia: Już po pierwszym zabiegu odrastającego włoski są delikatne i miękkie. Jest ich co najmniej o połowę mniej.  Nawet dla jednego zabiegu zdecydowanie warto się wybrać. Jestem aktualnie po drugim zabiegu. Na niektórych partiach ciała (u mnie pachy i okolice bikini) nie mam ich prawie wcale. Pomiędzy zabiegami używam maszynki. Sama depilacja laserowa nie podrażniła mojej skóry, nie jest bolesna, jednak da się odczuć lekki dyskomfort w najwrażliwszych partiach ciała. Myślę, jednak że jest zdecydowanie przyjemniejsza od tej tradycyjnej. 
Około 4 tygodnie przed nie powinnyśmy zbytnio eksponować się na słońcu, ze względu na to, że na ciemniejszej skórze zabieg jest mniej efektywny. To jedyny chyba minus jakiego była w stanie się dopatrzeć. Przyznacie same, że dość niewielki? 
Więcej przeczytacie tu >>>
Teraz to idealny czas przed wakacjami, aby wykonać właśnie takie zabiegi. Nie jesteśmy jeszcze bardzo opalone, a przed rozpoczęciem sezonu zdążycie wykonać spokojnie jeszcze 1-2 zabiegi, co z pewnością zmniejszy o 70% potrzebę depilacji w trakcie lata. Jaki będzie efekt po całej serii? Sama jestem ciekawa, na pewno przekażę Wam swoją opinię:)

Na sesje depilacji laserowej chodzę do salonu Royal Beauty Clinic w Warszawie. Oprócz tego, że miejsce jest bardzo urokliwe, to obsługa kompetentna i sympatyczna. Z resztą zobaczcie sami na zdjęciach, jak miło można się tu zrelaksować. W swojej ofercie salon ma również wiele innych zabiegów z zakresu kosmetyki oraz medycyny estetycznej.









 


You Might Also Like

6 Comments

  1. Ja robiłam depilacje laserowa na pachy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. depilacja laserowa to naprawdę świetna sprawa. sama co prawda robiłam w Klinice Miracki jakiś czas temu ale jeszcze muszę zrobić bikini. uważam, że to najlepsze rozwiązanie dla każdej z kobiet - kilka zabiegów załatwia sprawę na naprawdę długo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w trakcie depilacji, byłam trzy razy, mam nadzieję, że zdążę z całą serią przed upałami!! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Depilacja laserowa fajna sprawa, az mi się zamarzyło, nie wiem tylko czy czekać az skończy się lato dla bezpieczeństwa, czy iść już teraz i tylko zabezpieczać skórę kremami z filtrami. Tutaj fajne zestawienie róznych depilacji: http://www.jestemfit.pl/artykuly/uroda/6-najcz%C4%99%C5%9Bciej-wybieranych-metod-depilacji-wypr%C3%B3buj-je Co jak co, laser bierze górę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy