adidas superstar up BLOG O MODZIE

Jesienna stylizacja sportowa

21:45Hypnotizing Fashion


Hej Kochani :) Dziś jesienna stylizacja sportowa w lekko świątecznym klimacie, za sprawą kolorów i mieniących się elementów.  Nie będę się rozwodzić na ten temat. Płaszczyk w kratę połączyłam z bluzą z cekinami i jeansami. Sportowa wersja typowo świątecznych barw.  Mam nadzieję, że Wam się podoba ;) A w tym tygodniu oprócz stylizacji, moje propozycje świątecznych prezentów ze sklepów internetowych oraz to co sama na prezenty zamówiłam. 
Także zapraszam i zachęcam do zaglądania! Buziaki :*

Zobaczcie też propozycje stylizacji od innych blogerów na portalu fashflow.pl 
Moją znajdziecie tu>>>


ps. Muszę jednak o czymś wspomnieć, żeby nie wprowadzać Was w błąd. Płaszczyk jest bardzo cieniutki - flanelowy bez podszewki. Także nie byłam w 100% zadowolona z jakości, jednak jest bardzo twarzowy. Pozostałe rzeczy jakość pierwsza klasa ;)

OUTFIT | STYLIZACJA
coat | płaszczyk - choies.com
jeansy - choies.com
sneakers | sportowe buty - adidas originals superstar up










You Might Also Like

19 Comments

  1. na początku myślałam, że to koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bluzę zamawiałam ze 2 lata temu i już nie pamiętam z którego sklepu :/ w każdym razie to nie żadna aktualna dostępna kolekcja

      Usuń
  3. cudownie Kochana wyglądasz:) śliczny masz ten płaszcz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Na pewno przyciąga uwagę. Jak zwróciłam uwagę na te jeansy, pomyślałam, że musiały być drogie, zdziwiłam się jednak gdy zobaczyłam ich cenę. :)
    Zapraszam do siebie na bloga, znajdziecie tam trzy świąteczne stylizacje i przegląd zimowych szalików.
    http://fashionrespite.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale extra bluza !! Bardzo podoba mi się w połączeniu z płaszczykiem i sportowym obuwiem, super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluza! Szkoda, że już nigdzie nie dostępna :(
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam!
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow Kochana cudownie !!! świetny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie połączyłaś ze sobą wszystkie elementy. Płaszcz jest cudny! <3
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz obłędnie! Zresztą... ja uwielbiam chyba każdą Twoją stylizacją :) zawsze zaskakujesz i idealnie łączysz ubrania, które można zarzucić na siebie na codzień :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystko co sportowe i kobiece ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można kupić taką torbę?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy